uwalony hp pavilion 9005us

Autor: projekt <marnyczarny_at_gmail.com>
Data: Fri 28 Mar 2008 - 14:47:31 MET

czesc,
Czy ktos z was wie moze, gdzie na plycie glownej laptopa hp pavilion
9005us (pod Athlona) moze sie znajdowac bezpiecznik (jesli takowy
jest, a mysle, ze jest). Lap nie dziala, nie ma nawet zasilania
standby, zadna dioda nie swieci, bateria nie jest ladowana o ile moge
to stwierdzic - wiec wydaje mi sie, ze to moze byc bezpiecznik, ale
nie wiem jak on wyglada i gdzie go szukac. Zasilanie dociera do plyty
glownej z zasilacza - sprawdzilem woltomierzem.
Jakies sugestie?
/p