Re: Jaki tuner tv do analogowej tv?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Fri 28 Mar 2008 - 02:11:26 MET

Alan pisze:
> A mozesz zobaczyc w zakonconych aukcjach czy tam kupionych
> przedmiotach co to za ustrojstwo?
Niestety, wcieło już tą aukcję, nie ma na liście kupionych... ale
znalazłem szukając "tuner philips"
http://www.allegro.pl/item333148006_tuner_tv_philips_z_mpeg2_pilot_od_super_sprzedawcy.html
(nie od tego sprzedającego brałem, ale tu widzę że jest dodatkowy pilot
z odbiornikiem na usb)

> DSCaler rautomatycznie przystosowuje dziwk stereo/mono oraz a2/nicam
> czy trzeba to recznie robic?
> ChrisTV dziala?
DScaler podczas skanowania kanałów zaznaczył część z nich jako stereo,
nie wiem czy prawidłowo czy nie - ale wszystkie z anteny "kawałek druta"
poza marnie odbieranym polsatem mi idą w stereo, tvp1 wyłączyłem ręcznie
stereo bo coś szumiało czasami - i tak tam nic nie oglądam ;)
ChrisTV nie posiadam na tym komputerze, może kiedyś zobacze