Re: tuner TV z przechwytywaniem z kamery analogowej

Autor: R09 <bubis_at_tlen.pl>
Data: Thu 27 Mar 2008 - 22:27:48 MET

" luk" <luk434@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message
news:fsfrff$a9s$1@inews.gazeta.pl...

> R09 - świetny pomysł, dziękuję za poradę. Sprawdzałem na allegro, czasem
> pojawiają się karty Pinnacle DC10+. Jeżeli mógłbyś jeszcze podpowiedzieć
> mi,
> jakie karty "w górę od DC10" by pasowały.
> Sprawdzałem np. taką, ale jest dość droga
> http://tinyurl.com/2kwltn
> B.dziękuję.

Chyba jest taka karta DC30. Kieyś szczytem marzeń była DV500 ale nadal jest
dość droga, powyżej 300 PLN.
Myślę, że DC10plus jest też interesującą propozycją, ma sprzętowy kodek mjpg
i jest dość tania. Może jednak nie mieć sterów pod Vistę.
http://allegro.pl/item335714101_dc10plus.html
Mam właśnie taką kartę, komfort pracy i jakość są zupełnie niezle.
Są też zdaje mi się karty (TV) ze sprzętowym kodekiem mpeg2 ??

R09