Re: Monitor LCD do 900zł

Autor: Adax <Adax_WYTNIJTO_at_onet.pl>
Data: Thu 27 Mar 2008 - 21:44:49 MET

(...)
> Panoramiczna 20" na wysokość jest jest niższa niż 19".... Ja kiedyś
> kupiłem DELL 2007WFP i nie mogłem się przyzwyczaić. Za małe literki jak
> dla mnie a skalowanie tak sobie się udawało.

No właśnie, wreszcie o skalowaniu! Uważam, że skalowanie to pomyłka, więc
należy sparwdzić natywną rozdzielczość, bo znam ludzi którzy tak bardzo są
przyzwyczajeni do rozdz. 1280x1024, że wyższa rozdzielczość, oczywiscie
lepsza, ale niestety zwiazana jest z dużo mniejszymi literkami na ekranie :)
i odpada dla nich w przedbiegach. Próbowałem skalowania i zawsze wyglądało
jakoś mało naturalnie. Nie jestem na bieżąco, ale powiem tak: dla wielu
zjadaczy chleba najlepszym wyjsciem jest 19" i 1280x1024 (lub okolo dla
panoramy), a 20" mogą już mieć wyższą rozdzielczść. Pozdrawiam