Re: Laptop do 1200zł max na raty

Autor: AnUbIs <usenet_userWYTNIJ_at_wp.pl>
Data: Thu 27 Mar 2008 - 19:42:37 MET

Użytkownik "Norbert" <norbert.kaminski@gmail.USUNTO.com> napisał w
wiadomości news:fsen6f$8pr$2@mx1.internetia.pl...
> MarcinCz pisze:

> No... ba... wez i wytlumacz kobitce.
> Musze cos znalesc , najwyzej jej dorzuce 300zł dla swietego spokoju.
> Ale znalesc cos musze , moze jakies promocje sie beda szykowaly.
> Narazie tylko mediony w tej cenie a jakos mnie ta firma nie przekonuje
> wiec szukam dalej

Za takie pieniądze nie ma laptów wytłumacz jej :)
Może jakaś promocja w "Biedronce" się trafi ale możesz poszukać jakiegoś
Acera albo wziąść kredyt i kupić coś używanego na allegro.
No dobra są...
http://www.komputronik.pl/Notebooki/Acer/Aspire_sprzet_do_domowego_uzytkownika/Acer_Extensa__tani_notebook_do_domu_15_calowy/katalog,kat,6153/
ale ferrari to to nie jest