Re: Wielofunkcyjne atramentówki Epson?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Thu 27 Mar 2008 - 15:56:20 MET

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości
news:fsg815$5jq$1@news.onet.pl...

> przymierzam się do zakupu DX7450.

Niezły wybór.

> Jak dotąd miałem drukarki HP. Ich duży plus (i minus cenowy) to głowice w
> tuszu.
> Trochę sie obawiam drukarki ze stałą głowicą.
> W związku z tym pytania do posiadaczy tego sprzętu:
> 1. Czy nie ma problemu z zasychaniem głowic? Także w przypadku
> nieoryginalnych tuszy?

Jeśli pozwolisz drukarce zaparkować głowicę (nie wyciągniesz wtyczki z
prądu) wstawi swoją mordę w pampersa, który praktycznie zapobiega
zasychaniu. W przypadku zamienników trudno powiedzieć czy to działa.

> 2. Drukarka jest szybka wg. opisu (32 str/min), zatem jak z wibracjami w
> czasie pracy?

Nie żartuj, tą szybkość możesz między bajki włożyć.

> 3. Jak z trwałością podajnika papieru i skanera (chyba najsłabszy element
> każdego urzadzenia - cóz jedna szyna...)

Na określenie trwałości podajnika jeszcze za wcześnie, nie słyszałem o
masowych padaniach. A skaner jest jednym z lepszych w urządzeniach
wielofunkcyjnych.