Re: ECS K7S5A a pamięci PC3200

Autor: Wiktor S. <wswiktorSP_at_Mpoczta.fm>
Data: Thu 27 Mar 2008 - 15:22:24 MET

> Ale to co jest podane na pamięci to jej prędkość maksymalna. Wsadzaj PC400
> i będzie działało, co prawda na 266 ale powinno sprawnie. Ale na rewelacje
> nie licz, wydajność systemu to nie tylko pamięć, pewnie i dysk tam też nie
> najmłodszy, procesor też pewnie jakiś klasy athlon 1400 maks - po prostu
> to już jest sprzęt wiekowy a w dodatku budżetowy ;)

Nie przesadzaj. Dysk - jeśli chodzi na UDMA (ATA 100/133), to za wolny nie
będzie. Procek - wiadomo że nie do nowych gier i renderowania 3d, ale do
"normalnych" aplikacji wystarczy w zupełności. Win XP też będzie śmigać, o
ile będzie miał te 512 MB RAM-u.

> Inna sprawa, że nie wiem jak z obsługą 1GB w tej płycie będzie.

512 MB (2x256 PC3200) działało mi na pewno. Nie wiem jak 1 GB, bo w ten sam
dzień co kupiłem 1 giga, wymieniłem płytę /ale ze względu na brak USB 2.0 i
saty, a nie na pamięć/.

Miałem K7S5A + Ath 1200 + 512 MB, dwa dyski Seagate 120 GB, na tym XP i
działało bardzo sprawnie.
Mógłbym mieć do dziś :-)

--
Azarien