Re: Monitor LCD do 900zł

Autor: niesfiec <niesfiecbezspamu_at_op.pl>
Data: Thu 27 Mar 2008 - 09:38:14 MET

Dzięki wszystkim za odpowiedzi!
Trochę poczytałem, trochę pogooglałem i wychodzi na to, że wolę wziąć
monitor z dolnej granicy przekątnej (20 cali) i kupić coś lepszego, niż
gapić się na "nędzne" 22 cale i pluć pare lat sobie w brodę.

Wczoraj jeszcze zastanawiałem się nad:
IIYAMA PROLITE E 2202WSVB1 (gwarancja 0 badpixeli, ale podobno menu jest
bardzo ubogie)
SAMSUNG SYNCMASTER 223 BW (myślałem, ze różni się tylko obudowa od
2232BW, ale jednak jest inaczej)

Wiec zdecydowałem się na Samsunga 2032BW. Mam nadzieję, że to tylko
mniejszy brat 2232BW :)

Jak często zdarzają się uszkodzone piksele w nowych monitorach? Można
ryzykować i kupować bez obejrzenia towaru?

--
Pozdrawiam,
niesfiec