Re: hd3870 512MB czy 8800gt 512MB?

Autor: Filon by A-men <filon[cut>
Data: Thu 27 Mar 2008 - 09:20:07 MET

Użytkownik "Fiodor" <fiodor@post.pl> napisał w wiadomości
news:47EAAAD3.2C3C534A@post.pl...
> ja nie potwierdzam, czasy matroxa
> i takich tekstow o jakosci obrazu
> skonczyly sie kilka lat temu,
> dokladnie gdy wszedl dvi
> to ze ktos uzywa jeszcze d-sub czy bnc
> i gruchota crt powininen kalibracja
> sie zajac
> stare repy z poprzedniej epoki zostajace
> na matroxach i amigach tez sa nie lepsi
> ot takie czasy

To o Amidze zabolało :P

Poczytaj trochę Bracie na stronie
http://www.os4depot.net/index.php?function=home lub tych tutaj
http://www.exec.pl/katalog_amigowych_stron_www.jsp
zanim zaczniesz się puszyć i wymądrzać, ja Ciebie nie krytykuję nazywając
repem i użytkownikiem grzyba czy też blaszaka.
Więcej szacunku dla ludzi, albo na stadion tam można bezkarnie bluzgać, bo i
tak później policja jest winna.
Ja ko ciekawostkę podam takie coś, mój Syn (15 lat) na codzien używa PC z
Linuxem i WinXP, jednak kiedy sobioe w końcu microA1 sprawiłem to poprosił o
usunięcie XP.
Teraz trochę trudno mi się dopchać do Ami, jak Młody szybciej ode mnie jest
w domu.

--
Pozdrawiam
Filon by A-men