Re: K. Graficzna do 250PLN na AGP 8x

Autor: YgreK <ygrek_wytnij_at_o2.pl>
Data: Wed 26 Mar 2008 - 21:50:55 MET

sn61 pisze:
> Polecam tą
> http://www.komputronik.pl/Karty_graficzne/AGP_x4/x8/chipset_nVidia/GeForce_7600GS/GeForce_7600_GS_Gigabyte_256MB_TV/DVI_BOX_AGPx8_/pelny,id,31060/
>

> sam z takiej korzystam i spisuje się super

A ja polecam ta ;)
http://www.agito.pl/karty_graficzne/gigabyte_geforce_7600_gs_256mb_ddr2_agp_box.84.34107.html

Tez mam taka karte. Demon szybkosci to to juz nie jest niestety, ale
specjalnie nic lepszego na AGP nie dostaniesz. Pasywne chlodzenie to duzy
plus.

--
YgreK
http://groups.google.pl/group/pl.rec.muzyka.bin/about