Re: czy to problem ze sprzętem?

Autor: Cynio <cyniczny_at_piaseczno.com.pl>
Data: Wed 26 Mar 2008 - 17:12:33 MET

On 26 Mar, 16:46, MarcinCz <temp...@gazeta.pl_wytnij_to> wrote:

> Temperatura GPU w porządku, że się tak standardowo zapytam?

niestety model ten (Gainward/palit) nie ma wbudowanego czujnika temp.
ale grałem przy otwartej obudowie i dotykałem radiator, który był dość
ciepły (na pewno odbierał ciepło od GPU) ale raczej nie gorący. No i
wiatrak w nim chyba dość mocno się kręci bo głosny jak cholera. Gdzieś
czytałem ze spokojnie można zmniejszyć obroty o 20-30% i wtedy jest
ok. Ale na razie próbuję rozwiązać problem z samą kartą:-)
Echh tak to jest jak się przyoszczędzi 100 PLN (teraz juz mniej bo gs-
y Asusa staniały do 500 PLN)

--
Pozdr.
Cynio