Re: Grafika do multimediów - jaka?

Autor: Nautes <send.to_nautes_gues_what_interia_dot_pl__at_no.spam>
Data: Wed 26 Mar 2008 - 17:07:26 MET

> Z wyjątkiem ceny :)

No właśnie, 500 PLN...
I nie jestem jeszcze pewien, czy z linuxem ati sobie poradzi...
Nie wiem, czy to plotki, czy nie ale coś mi się obiło o uszy, że gorzej
radeony współpracują. A jednak dla mnie ważna jest kompatybilność.
Nawet moja Galaxy 7300 gt miewa problemy czasem z niektóymi rzeczami.
Dlatego stwierdziłem, że wolę coś bardziej znanego.
Palit, Asus, Gigabyte.

Chyba poczekam jeszcze miesiąc...
Wtedy może spełni moje wymagania.