Re: Justowanie tekstu

Autor: Bzyko <tegoniema__at_itego.pl>
Data: Wed 26 Mar 2008 - 15:37:16 MET

> jasne że wiadomo o co chodzi - chodzi o to że to nie ta grupa

oj dobra nie badz takim cyklpoem ;-) wyystarczylo jak wiesz odp. jednym
zdaniem i koniec generowania zbednych postow :)
ale nie... lepiej sie popisac blyskotliwa riposta ;-)

Skoro juz jednak idziemy w ta strone to aby bylo ciut bardziej
konstruktywnie powiedz mi wiec z laski swojej ( jesli wiesz ) ktora grupa
bedzie wlasciwa dla tego typu pytania bo nie znam wszystkich na pamiec i
jakos nie przychodzi mi do glowy odpowiednia:)))

pozdrawiam