czy to problem ze sprzętem?

Autor: Cynio <cyniczny_at_piaseczno.com.pl>
Data: Wed 26 Mar 2008 - 15:03:19 MET

Witam
Ostatnio zmieniłem grafikę (z 7600 gt na 8800 gs), niestety zaczęły
sie problemy, generalnie w czasie gry np. TOCA nie ujadę 1 okrążenia
i następuje całkowite zawieszenie systemu. Na ekranie następuje
stopklatka, klawisze i myszka przestają działać, pomaga twardy restet.
Niestety taka sytuacja dzieje się również gdy żadna z gier nie jest
uruchomiona (karta chodzi w 2D) choc rzadziej. Reinstalowałem stery
(wczesniej były jakieś 170 cos tam) wrzuciłem niby dedykowane dla gs-a
czyli 169.cos tam, niestety nic nie pomogło. Pomyślałem o reinstalce
windozy ale po bootowaniu z płyty gdy następuję pytanie o to co chcę
zrobić (instalacja, odzyskanie systemu, naprawa) również zwis wraz z
zamrożeniem ekranu. Zamontowałem swoją starą grafę i wszystko działa
ok.
reszta bebechów to AMD Athlon 3500 + (s. 939), 2 GB GoodRAM, zasilacz
corsair 450 W, płyta MSI K8N NEO-4.

Na razie nastawiam się na oddanie grafiki ale może coć jeszcze
przeoczyłem??
Przeglądałem na pl.comp.pecet podobne wątki i kiedyś Radek Sokół
wypowiadał sie że takie zamrożenie obrazu często spowodowany jest
problemem sprzętowym, a nie programowym ale może coś jeszcze da się
zrobić?

--
Pozdr.
Cynio