Re: windowsXP Pro i 3GB pamieci

Autor: <roza44_at_gmail.com>
Data: Wed 26 Mar 2008 - 14:48:08 MET

On Mar 26, 2:33 pm, "Wiktor S." <wswikto...@Mpoczta.fm> wrote:

> Pełne 4 giga (i więcej) będziesz miał dopiero w systemach 64-bitowych.
>
> --
> Azarien

To takze nie jest prawd albowiem windows server 2003 enterprise x86
obsluguje do 64GB wiec to nie prawda ze nie mozna :D, ale ze
windowsyXP
chyba specjalnie maja takie niedociagniecie :))

ale wracajac do pytania.
Jak rozumiem 3GB beda bezproblemowo widziane pod windowsemXP Pro i nie
ma roznicy czy ustawie te 3GB jako 2x512dual i 2x1gb dual
czy 3x1gb single, czy 2x2gb dual (skoro i tak widzi 3GB). Moze ktos to
jakos sprawdzil ??

pzdr.