Re: kieszenie hdd na USB - bardzo niski tranfer

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_nospam.com>
Data: Wed 26 Mar 2008 - 09:59:21 MET

policzanin wrote:

> Taśma po zamknięciu obudowy jest bardzo ciasno zgnieciona ale udało
> mi się ułożyć ją tak że teraz mam ok 9MB/s
> To i tak wg mnie mało.

Generalnie po zamknięciu kieszeni powinno być tyle co po rozprostowaniu
taśmy. Oczywiście dysk jest na "master" a taśma jest 80-cio żyłowa? Jeśli
tak to należy jednak reklamować obudowe.

> Znacie jakieś obudowy w których dyski osiągają
> chociaż przybliżone transfery do tych jakie oferuje standard USB2.0?

Buuuuhahahahaaaa. Transfery to USB 2.0 oferuje w teorii, nie znane mi sa
urządzenia dochodzące do deklarowanych 480mbps. Taka "kieszeń" nie
przekroczy pewnie 30MB/s, a i 10-20MB/s bedzie mozliwe.

--
pozdrawiam
      Mikołaj