Zestaw do 4tys

Autor: Tom <divek-TO-MUSISZ-SOBIE-WYCIAC-_at_op.TO-TEZ.pl>
Data: Tue 25 Mar 2008 - 18:45:06 MET

Witam wszystkich,
Poniewaz wypadlem nieco z obiegu, czy moglibyscie mi pomoc w zlozeniu
znajomemu zestawu PCtowego, glownie do grania? Kwota niewielka, bo tylko
4tys i ma niestety zawierac wszystko, tj. rowniez monitor. Myslalem o
czyms na Intelu, ale nie upieram sie. Szczegolnie chodzi mi o doradzenie
w kwestii plyty glownej (chipset), grafiki, pamieci i zasilacza. Reszte
jakos dobiore. Dobrze gdyby mial mozliwosc pozniejszej rozbudowy. Calos
bedzie pracowala raczej na WinXP. Bede to pewnie skladal w paru znanych
wroclawskich firmach...
Bede bardzo wdzieczny za pomoc,
Tom