Re: Phenom na FSB 1800?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 25 Mar 2008 - 14:47:25 MET

Bzyk pisze:
> To częściowo prawda. Szukam sprzętu przyszłościowego. Z tą rozbudową to
> już niekoniecznie (chyba, że jakaś karta).

PCI-Express 2.0 (nowsze chipsety) i spokój, nic więcej nie da się
wykombinować.

> No i tu się też tylko częściowo zgodzę. W dniu zakupu spełni swoje
> zadanie procek ze sprzętową wirtualizacją

Czyli dowolny model AMD spośród aktualnie dostępnych (nawet te z
najniższej półki cenowej).

> oraz taki, który w zdecydowanie krótszym czasie niż bieżący procesor,
> przetworzy mi zmontowany film DV do formatu MPEG2/DivX

Pod względem wydajności po podkręceniu faktycznie nieco lepsze będą Core
2 Duo (quadem też bym się póki co nie martwił). Szczególnie łakomym
kąskiem wydają się być nowe 45 nm modele, choć nie wiem czy wspierają
już sprzętową wirtualizację.

> No to prosiłbym o jakieś sugestie: co na dzień dzisiejszy jest godne uwagi?

DDR2 oczywiście.

--
_PSYLO_     |  http://www.cafepc.pl
GG:5563748  |  http://www.psylo.xin.pl