Re: Jaki tuner tv do analogowej tv?

Autor: Player <player_at_nooooooooooooooooooooooooo.pl>
Data: Tue 25 Mar 2008 - 14:01:18 MET

> Użytkownik "Player"
> Aż tak? Niewiarygodne. A z jakim softem korzystasz z hauppauge?

tylko fabrycznym, jestem zachwycony tym tunerem, tymbardziej chwalę jakość
obrazu nawet na monitorze LCD, miałem inne tunery od wspomnianego winfasta
experta po philipsy 7134 i hauppauge zdecydowanie wygrywa jakością obrazu,
stabilnością softu. Ostatnio z ulgą odetchnąłem bo pojawił się soft do
vista.