Re: Reklamacja dysku

Autor: <Nex_at_pl>
Data: Tue 25 Mar 2008 - 10:39:08 MET
Message-ID: <fsaha1$j8k$2@atlantis.news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Maurycy123 pisze:
>> Niech idzie tam gdzie kupił komputer to się dowie.
>
> Znajac zycie powiedza, ze nie ma takiej mozliwosci i trzeba kupic nowy.
> Najlepiej u nich.
>
> Pozdrawiam.
> Maurycy.
>
>
No to zależy jaki sklep - u mnie gwarancja sklepu na dysk minęła, ale
jako że dysk był kupiony u nich to powiedzieli, że nie ma problemu i
załatwili gwarancję za mnie, tzn. zapakowali i wysłali dysk do producenta.
Received on Tue Mar 25 10:40:15 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 25 Mar 2008 - 10:51:09 MET