Re: Jakis czas...

Autor: Mikaichi <mikaichi_at_vp.pl>
Data: Mon 24 Mar 2008 - 21:53:02 MET

Użytkownik Feromon napisał:

> To czas impulsu "Power Good", który sygnalizuje płycie głównej, że
> zasilacz pracuje stabilnie

Dzieki!!

> - obciążą zasilacz mocą około 25W - co
> jest za mało, żeby
> sprawdzić tolerancje napięć. Miałem też zasilacze, które na testerze
> wychodziły świetnie, ale
> komputer się resetował po godzinie do trzech. Po wymianie zasilacza jak
> ręką odjął.

Kupilem tester glownie po to, zeby miec szybka mozliwosc sprawdzenia,
czy zasilacz umarl czy umarlo cos innego. Nie wiem czemu, ostatnio jakis
wysyp awarii zasilaczy mnie otacza ;) Wiec potrzebowalem czegos w miare
porecznego do szybkiego sprawdzenia. Podpinanie sprawnego zasilacza i
testowanie zawsze zabiera wiecej czasu...

Pozdr