Re: ile moze kosztowac wymiana gniazda zasilania w notebooku ?

Autor: BearBag <cactusek_at_gmail.com>
Data: Mon 24 Mar 2008 - 20:50:54 MET

> skoro 60 zł gniazdo to w 100 zł z robocizna powinienes sie zmiescic.
> niewiem jak wyglada twoj notebook ale w IBM seri T dostanie sie do plyty
> glownej to jakies 20-30 srobek i rozkrecanie krok po kroku opisane w manualu
> do sciagniecia ze strony, wiec jak tylko nie masz dwoch lewych rak do
> lutowania to polecam sie zabrac za to samemu:)
> roboty na max 2 godz:)

w moim wyglada to dokaldnie tak samo, zreszta juz w polowie go
rezebralem ale sie poddalem bo nawet matryce trzeba oddzielic od
reszty. Masakra. Do tego brak gniazda zniecheca mnie do dalszego
grzebania bo wyglada ono na rozsypane w srodku. Dlatego wole zaniesc
to gdzies do serwisu. Swoja drogą 60zl za taki maly bzdyczek to
paranoja.