Re: jaki router wifi kablówka z podziałem pasma

Autor: tg <a_at_a2154.a>
Data: Mon 24 Mar 2008 - 20:37:43 MET

piotrek napisal:
> [...]
to i to, zreszta mozliwosci ma duzo wieksze

poczytaj o priorytetowaniu i ksztaltowaniu (jezeli tak sie tlumaczy
shaping) transferu

priorytetowanie ruchu przuchodzacego na domowym routerze mija sie
z celem bo to co do niego dociera jest juz poza wszystkimi waskimi
gardlami i lepiej to pchnac poprostu do kompa

ksztaltowanie (dynamiczne) ma sens juz nieco wiekszy, ale chyba zaden
router z firmowym softem, kosztujacy mniej niz kilkaset pln tego nie
ma - dlatego pisze od poczatku o tomato
http://lampiweb.com/tomato/status-index.htm