czy plyta m2a-vm nadaje sie do gier ?

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Mon 24 Mar 2008 - 18:30:02 MET

Witam

Kupilem sobie taka plyte asus m2a-vm i procesor a64 x2 4800+ i zastanawiam
sie czy na tym sie da w cokolwiek
grac ?

Chipset RS690 ze zintegrowanym ATI X1250.

Wlaczylem demo juiced w 800x600 i ogolnie tragedia. Demo Quake 4 w 640x480
szarpie.

Znajomy ma jakiegos asrocka na czipsecie RS600 ktory tez ma zintegrowana
X1250 i w juiced gra na
max detalach w 1024x768. Tylko u niego rdzen taktowany jest 500 Mhz a u mnie
400 ale to chyba mala
roznica juz.

Nawiasem mowiac wszystko programy do overclockingu pokazuja, ze mi
czestotliwosc rdzenia karty
w okolicach 57Mhz (ATI TOOL, PowerStrip). Czy ktos sie spotkal z takim czyms
? Nie wiem czy to wina
plyty czy programu czy co. Kiedy przesuwam suwaki to czasami sie udaje cos
zmienic (ale juz przy 59Mhz na obrazie
robi sie syf) a zwykle od razu wraca na 57 albo nawet na 53Mhz). Do tego
jeszcze programy pokazuja, ze karta
ma 700MB pamieci. Nie wiem skad ta wartosc bo ma przydzielone 256MB. Everest
pokazuje niby 400Mhz caly czas.

Pamieci mam DDR2 800 pracujace na 400Mhz.

Myslalem, ze chociaz w starsze gry sobie pogram bo jesli chodzi o gry
zatrzymalem sie na tomb raider 5 ale teraz
nie jestem pewny.