Re: Laptop - gdzie kupic

Autor: m1976 <z1976_at_vagrevn.cy>
Data: Mon 24 Mar 2008 - 12:05:32 MET

W wiadomości :fs7sdo$btd$1@mx1.internetia.pl,
JarY <jary18@poczta.onet.pl> napisane:
> Witam
> Jade niedlugo do England i chcialem kupic laptopa tylko nie wiem czy
> kupic w Polsce czy juz tam na miejscu. Sa duze roznice cenowe? I
> jeszcze jedna sprawa, bede musial korzystac z neta, jaka jest cena za
> miesiac? I gdzie sie udac bo jestem w tym temacie zielony...:)
> Pozdr.

Na wyspach komputery są tańsze, tylko musisz sie liczyc z tym
ze Windows jest w wersji angielskiej.
http://www.pricegrabber.co.uk/
Net tez w zaleznosci od dostawcy, tutaj znajdziesz porównanie kilku
dostawców
http://www.broadbandchoices.co.uk/
Generalnie dostęp do netu jest tam tańszy niż w PL.

--
pozdrawiam,
m1976 at ROT13