Re: laptop HP DV2000

Autor: <lukaslanga_at_gmail.com>
Data: Mon 24 Mar 2008 - 06:22:57 MET

On Mar 14, 11:09 pm, xaver <xaver_xa...@o2.pl> wrote:
> Nie uruchamia sie, swieca sie tylko przyciski. Na 90% wydaje mi sie ze
> to power button sprawdzilem nie ma przejscia. Chcialem zewrzec styki
> zeby go uruchomic i miec pewnosc czy to tylko to. Czy ktos wie ktore
> zewrzec...?http://www.laptopking.com/partpicture_LK.asp?ref=1109&category=boards
>
> pozdr!

Skoro przyciski swieca znaczy, ze komputer sie wlacza i power button
dziala. Wydaje mi sie, ze masz doczynienia z uszkodzeniem grafiki na
plycie glownej.
Moje podobne dosiwadczenie: do serwisu trafil laptop dv2104eu, przy
wlaczeniu swiecily sie diody i slychac dysk i wentylator, ale matryca
nie reagowala. Jak na uszkodzenie procesora grafiki nie bylo zadnego
pikania przy uruchamianiu laptopa. Wymienilem cala plyte glowna i
wszystko smigalo. Jedyny mankament to cena plyty glownej do tego
modelu 250 euro z VAT.
Jak masz jakies pytanie to pisz lukaslanga@gmail.com
Pozdrawiam