Re: normalne płyty główne? :/

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 23 Mar 2008 - 15:20:38 MET

"small_cpu" napisał:

> Czy obecnie już się nie robi normalnych płyt głównych, takich
> do których da się podpiąć kilka urządzeń na PCI (tzn 4-6 slotów PCI)

A bo tera, panie, syćko na ułesbe siem podłanca...

> Jak obecnie mieć PC mini serwerek z 3 kartami sieciowymi
> oraz tvtunerem i kartÄ… muzycznÄ… na PCI?

Są płyty z dwiema sieciówkami na pokładzie, dźwięk zintegrowany to już
praktycznie standard (a do serwera nie potrzeba chyba SB X-Fi Xtreme?), więc
na sporej liczbie płyt powinieneś się wyrobić, tym bardziej, że jak patrzę
na ofertę Komputronika, to płyt z 3 i 4 gniazdami PCI trochę jest.

JoteR

PS. A co ja mam powiedzieć? Robiłem wczoraj przekładkę płyty głównej z Asusa
P2B na TUSL2-C i okazało się, że nie mam już w domu żadnej dźwiękówki na
PCI, same ISA mi się ino ostały. To dopiero jest tragedia, zwłaszcza w
święta, kiedy wszystko pozamykane ;-)