Re: Vista 64 bit - wirtualizacja

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Sun 23 Mar 2008 - 11:43:57 MET

Adramelech napisał(a):

> NTG. Wirtualizacja nie sięga tak głęboko, możesz emulować system, ale nie
> sprzęt. Żaden emulator nie pozwoli ci zobaczyć drukarki, której sterowniki
> nie działają w systemie w którym działa maszyna wirtualna.

Zależy, jak to dokładnie zrealizujesz.

Nie wiem, jak wygląda komunikacja sieciowa pomiędzy wirtualnymi
systemami, ale jeśli byłaby możliwa, to zawsze można kombinować z
drukarkami/skanerami sieciowymi.

Swoją szosą u mnie windowsowe programy działające spod WinE bez
problemów wykorzystują drukarkę podpiętą poprzez CUPS - i to drukarkę
typu "GUI", nie podstscriptową (ML-1520).