Komputer do zgrywania muzyki

Autor: qqryqu <grzybowski.pawel_at_gmail.com>
Data: Sun 23 Mar 2008 - 09:32:13 MET

Chciałbym wreszcie przeniesc na dysk twardy swoją kolekcje płyt CD.
Jest tego kilka tysiecy płyt i przeraza mnie czas ktory temu trzeba
poswięcic.
Chciałem uzyc nastepujacej konfiguracji do tego zadania:
płyta ASUS P5WD2 Premium, 2 GB RAM, P4 3.00, Raptor 74 + Samsung 500GB
na magazyn, trzy nagrywarki ASUS DRW 2014 L1.
Mostek południowy płyty Intel ICH7R zapewnia jeden kanał UltraDMA
133/100/66/33, natomiast dodatkowy kontroler ITE IDE daje mozliwość
dwóch kanałów UltraDMA 133/100/66
Czyli w teorii moge podpiać trzy napędy IDE jako master.

Koncepcja jest taka aby uzyc trzech napędów pracujących w trzech
róznych sesjach EAC-a równocześnie na Raptora.
Wydawało mi się że teoretycznie jest to wykonalne. Praktyka jednak
jest inna.
Trzy napedy działające razem zwlaniaja. Pojedynczy naped Ausa potrafi
zgrywac w EAC w trybie bezpiecznym średnio ok 22-24x, natomiast
dzialajac jako jeden z trzech napedow zwalnia do ok. 4-5x.

Pomozcie prosze i wskazcie - gdzie popelnaniam blad.
Wydaje mi się że dysk nie wyrabia sie z zapisem -zatem czy przejscie
na RAID0 cos może zmienić?