Naprawa nozki procesora.

Autor: Norbert <norbert.kaminski_at_gmail.USUNTO.com>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 21:18:00 MET

Po modernizacji kompa został mi procek P4 3GHz.
Kiedyś przez nieuwagę skrzywiłem jeden zewnętrzny narożny pin
odpowiedzialny za trzymanie ustawien przez bios. Kapnalem sie gdy
komputer przy kazdym uruchomieniu prosil o wejscie do biosu i ustawienie
procesora choc byl ustawiony ok.
Wyprostowalem nozke i procek dziala w 100% ale ta nozka jest bardzo
"wątła". Jakby ją mocniej dotknąć palcem to mam wrazenie ze pin sie moze
ułamać.
Jako że nie ma pewnie szansy na sprzedaz procka za rozsadne pieniadze bo
ludzie beda sie bali kupic to postanowilem zostawic sobie i zlozyc na
nim drugi komputer dla domowników. I teraz mam pytanie. Czy dla pewnosci
ze ta nozka nie urwie sie po jakims czasie ktoś zajmuje sie lutowaniem
takich nozek? Slyszalem ze zlotnicy czasem to robia. Ktos sie orientuje
na pewno ? I ewentualnie jaka jest rozsadna cena za taka usługe?
Pozdrawiam.