P³yta g³owna Foxconn N570SM2AA+Athlon

Autor: xymox <xymox2_at_gazeta.pl>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 14:15:59 MET

Witam!
Podmieni³em w/w p³ycie bios i zauwa¿y³êm ¿e zmieni³ mi siê MAC adress kart
Lan na p³ycie, czy tak byæ powinno,jestyem zielony w tym temacie,ale moim
zdaniem nie (w sieci identyfikuj± mnie po MACu). Wróci³em do pierwotnego
biosu ( strszy o dwie wersje) i niestety MAC znów jest inny (kolejny
adress).
Zacz±³em szukaæ czego¶ w biosie,ale nic nie znalaz³em. Nie wiem co oznaczaj±
pozycje w biosie: MAC Media Interface: Pin Strap, MII, RGMII. Mo¿ecie mi
pomóc?