Drukarka nie odpala wraz kompem - sama tak!

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 12:44:02 MET

witam

drukarka HP deskjet5550.

JEsli jest podpieta na tej samej listwie zasilającej z wyłącznikiem
(teraz listwe zastąpiłem UPSem), i 230V dostaje w tej samej sekundzie co
komputer, drukarka nie załacza sie. Komputer startuje normalnie. W
drukarce nie swieci sie zadna dioda, nasniecie klawisza "power"nie daje
zadnego skutku -poprostu martwa.

Wystarczy wyjac wtyczke z zasialcza drukarki z 230V, odczekac 10 minut,
wetknac wtyczke do gniazdka - drukarka "ozywa" dosc długo mieli
mechaniką, diody migają rytmicznie(test?) i jest gotowa do pracy.

JEsli drukarka jest zasilana z innego gniazdka, w którym jest napiecie
na chwile PRZED uruchomienie kompa( podaniem mu na zasilacz 230V) -
drukarka działa normalnie: czyli mozna ja włączyc lub wyłączec
przyciskiem, jak jest wyłączona, a system "chce" drukowac - załaczy sie
i wydrukuje.

Pomocy.....

ToMasz

PS. chce wyłączac komputer, drukarke, skaner, router, głośniki -
"hardwarowo" - nie pozostawiac na "stand-by" bo chyba jest to
nieekonomiczne.