Re: wentylator athlon 64 x2

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 11:24:54 MET

Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:fs2mim$r1m$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Na 4200+ X2 Brisbane (oczywiście socket AM2) z włączonym CnQ jest
> delikatnie słyszalny z odległości 15-20 cm, przy zatrzymaniu palcem (w
> trakcie pracy jest tak neutralny, że w ogóle nie zwraca na siebie uwagi).

Nie wiem czy ta cholerna regulacja obrotow mi w ogole dziala. Cool and quiet
niby dziala
bo czestotliwosc spada ale roznicy w obrotach wentylatora w ogole nie widze.
Zreszta
to nawet przy najwiekszych obrotach nie moze tak chodzic.

> -> serwis

I pewnie mi powiedza, ze mam odeslac komplet z procesorem a potem wroci
identyczny bo
ten typ po prostu tak ma.