Zawieszanie sie komputera

Autor: Romek <rkrainski_at_fnet.pl>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 07:22:55 MET

Witam!
Komputer od pewnego czasu notorycznie się wiesza niekiedy przy pierwszym
uruchomieniu przeglądarki internetowej niekiedy po kilku minutach w
następujący sposób - ekran nieruchomieje w przypadkowej sytuacji
(najczęściej przy przeglądaniu internetu), nie reaguje mysz i klawiatura -
nic nie idzie zrobić tylko restart.
Wstępnie wykluczam:
1. system, gdyż sytuacja ma miejsce na partycji z Win98SE i na partycji z
WinXP również po reinstalacji;
2. dysk twardy bo wieszanie występuje na dwóch różnych dyskach fizycznych
starym i nowszym;
3. pamięć. Mam dwie kości 256mb każda, wiesza się na jednej kości, na
drugiej i na obydwu. Pamięć również testowałem programem - błędów nie było.
Karta graficzna do chwili zawieszenia się systemu nie sygnalizuje żadnych
problemów.
Co można jeszcze zrobić.?

Romek