Re: Artefakty w GIGABYTE 8800 GT 512 po 2 godzinach dzialania VideoCard Stability Test

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Fri 21 Mar 2008 - 23:19:38 MET

Norbert pisze:

> Jak to nie dotyczy , przeciez w normalnym sklepie tez masz prawo oddac
> towar bo np nie odpowiada on tobie o czym przekonałeś się po zakupie

Nie masz, chyba że firma ustala własne zasady regulujące takie sytuacje.
W przepisach jednak nie znajdziesz żadnego NAKAZU takiego zachowania się
firmy.

--
|        Andrea           |Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H
AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD2600XT, Arctic Freezer 64Pro
2048MB GoodRAM PC-6400, Seagate ST3160815AS 160GB, WDC WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-111L, Samsung SM-960BF, Be Quiet BQT E5-350W, + Audigy SE