Re: Oznaczenia MoBo Gigabyte z P35 i X38

Autor: YgreK <ygrek_wytnij_at_o2.pl>
Data: Fri 21 Mar 2008 - 12:27:33 MET

Tomasz Fabiszewski pisze:

> Kolego szanowny - nawet na stronie gigabyta jest porównywarka płyt wystarczy
> wejść. Wybrać produkty z listy , które pojawią sie obok siebie w tabelkach
> i porównywać. Wiemy zadawac pytania łatwo, a samemu nauczyć się korzystać z
> google i internetu to nie łaska. A co tam niech inni sie meczą ja tylko
> wybiorę.

Spedzilem 3h czasu nad znalezieniem tych symboli na grupach dysk. polskich
i anglojezycznych oraz na roznych WWW. Okolo godziny na stronie
Gigabyte`a. Znalazlem rzeczona porownywarke, z ktorej nic w tym temacie
nie wynika (jak napisal tez obok Andre). Mozna tam sobie porownywac plyty
na roznych chipsetach, ale nie znajdziesz zadnych roznic jesli roznia sie
jedna literka. Mozna cos tam wywnioskowac ze zdjec, ale przeciez to robota
po omacku.
Przeszukalem tez archiwum tej grupy i w koncu ja zasubskrybowalem, zeby
zadac to pytanie.
Bardzo Cie wiec prosze, jesli nie masz wiedzy o ktora pytam, daruj sobie
pouczanie mnie.

--
YgreK