Re: pendrive zywotnosc

Autor: gosmo <gosmo67_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 21 Mar 2008 - 10:46:13 MET

HighLander pisze:
> Jaką żywotność ma pamięć flash, ile cykli
> kasowania/nagrywania/formatowania może przeżyć?
> czy jak będę trzymał w jednej kieszeni obok siebie pendrajwa i komórkę,
> to może uszkodzić nośnik?
Myślę, że cokolwiek ze znanych marek. Ja np. mam 1GB Kingstona
DataTravel już ze 3 lata. W tym czasie 4 razy prał się z moimi
spodniami, raz go pogryzł pies i raz córka (nie to nie jest śmieszne) a
ten nadal działa. Jako, że jest to bylejaki i jeden z najtańszych
pendrivów śmiem twierdzić, że większość droższych od niego będzie miało
taką samą lub większą trwałość.
Jeśli chodzi o peny 4 i 8GB to są one zbyt krótko na rynku, aby
powiedzieć, że te czy tamte są trwalsze od innych.
Oprócz kingstona mam również Corsair Voyager GT 4GB już z rok (również
zawsze przy szlufce) i też nie narzekam, choć w jego przypadku chodzi o
prędkość.