skype i poczwórny obraz

Autor: <callme_at_poczta.wprost.pl>
Data: Thu 20 Mar 2008 - 22:25:42 MET

Do tej pory używałam Skype'a (3.6) bez większych problemów. Bez
problemów widziałam tych, z którymi rozmawiam. Aż zachciało mi się
zainstalować kamerkę. Po chwili połączenia za pomocą kamerki Skype
prychnął, zawiesił się i zamknął. Po uruchomieniu ponownym pokazuje
już cztery ściśnięte obrazy w miejsce jednego- cztery ściśnięte obrazy
osoby, z którą rozmawiam i cztery ściśnięte obrazy mnie w podglądzie.
Odinstalowałam więc Skype'a i kamerkę.
Kamerkę wymieniłam w sklepie na zupełnie inną (tym razem Microsoft
LifeCam VX-1000, poprzednia- nie pamiętam). Zainstalowałam.
Zainstalowałam na nowo Skype'a.
Problem nie minął.
W podglądzie kamerki na programie dostarczonym razem z nią- wszystko
jest ok.
Zdjęcia robione na Skypie z poczwórnego obrazu wychodzą normalnie-
pojedyncze.
Gdzie to siedzi i jak to zmienić? Pomocy!