Nagrana plytka

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Thu 20 Mar 2008 - 01:42:53 MET

Zintegrowałam sobie instalkę WinXP SP1 z SP2, nagrałam obraz iso. Potem
go rozpakowałam i pliki zamieściłam na plytce do nagrania. Nagrałam.
Płytka ładnie się uruchamia z autostartu pod Windows, ale jak
sprawdziłam, czy się uruchomi przy starcie komputera (bootowaniu), to
już niestety, nawet nie drgnie. Powinien się pokazać komunikat, że
dowolny klawisz spowoduje rozruch z CD. Niestety, nie ma tego komunikatu
i Windows ładuje się z systemu zainstalowanego na dysku.
W Biosie mam ustawione bootowanie jako pierwsze z płyty CD, drugie z
dyskietki, trzecie: dysk.
Co to może być za "diabeł", że wrazie potrzeby płyta nie zabootuje się?
Coś w rejestrze trzeba przestawić?
Z gory dzięki za odpowiedzi, bo temet dla mnie ważny. Pierwszy raz
zrobiłam sobie takie "dzieło" :-)

--
animka