Re: 8800 - chce kupic ale nie wiem ktora

Autor: . <cgasdfgad_at_rgeththwhrhth.pl>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 21:36:26 MET

> jeśli kupowałeś to w apollo w krakowie, to spróbuj się do nich wybrać jak
> nie będzie klientów (wiem wiem, to tak jak trafić w totka :) ) i poproś
> żeby ci podpięli bfg i gainwarda - evga może być problem bo są pudełka
> foliowane i mogą nie chcieć rozpakować.

nierealne.dzisiaj stalem 1,5 w kolejce. odpuszczam testy. po prostu wchodze,
oddaje ten szajs i biore inna :)

> a co do dylematów nad evga oc czy nie oc - podobno nie ma różnicy :)
> u mnie czy pod obciążeniem czy bez, to went na grafice i tak na 30% chodzi
> :)

no tak bym chcial

> inna kwestia jest taka jak masz w całej obudowie z temperaturą i
> przepływem powietrza.
> bo jeśli tam jest kocioł to went będzie ci na każdej jednej grafice musiał
> ostrzej pracować żeby ją schłodzić - w zasadzie to od sprawdzenia tego
> trzeba było zacząć :)

u mnie w obudowie jest zimniutko, kilka wentylkow po 800 rpm sobie chodzi.
poza tym ja potrzebuje ciszy tylko wtedy gdy spie, jak gram moze sobie
szumiec ile chce.

a co do asusa to tez go nie chce (wlasnie spalil sie moj 8600gt dlatego
kupuje nowa karte)

no to brac tego evga ?