Re: 8800 - chce kupic ale nie wiem ktora

Autor: Psychotrop vel Grzesiek \ <psychotrop_sp_at_op.pl>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 20:51:47 MET

. pisze:
> wiec co proponujesz? witrak ma ze 3krpm. chodzi od 2 h a leb mi juz peka.
> oddawac to i brac galaxy ? a ile kosztuje twoja evga ?

ponad miesiąc temu dałem za nią 800zł
a kupiłem ją tu i widzę że już po 720zł :)
http://www.pcprojekt.pl/index.php?/p__katalog_produktow/id_gl__9/sort__212/__Karty_Graficzne/__EVGA/
(sklep w krakowie)

nie namawiam cię konkretnie na tą kartę, ale rozważenie możliwości
zakupu czegoś z referencyjnym chłodzeniem - to już nie te grafiki w
stylu starego 8800gtx czy 8800ts które faktycznie szumiały.

co do galaxy się nie wypowiem, bo zawsze wychodziłem z założenia że co
tanie to drogie, ale to pewnego rodzaju snobizm ... albo i nie :)

co do twojej karty, to spróbowałbym najpierwej podmienić na inny
egzemplarz, lub w sklepie na miejscu żeby wsadzili w jakiegoś kompa
twoją a potem drugą taką samą żebyś mógł porównać czy to faktycznie wina
egzemplarza czy po prostu modelu.
jeśli obie ci nie pasują, to pomęcz ich jeszcze trochę i niech ci
powkładają jakieś inne modele innych marek z innymi wentylatorami w tym
koniecznie jakąś jedną z referencyjnym - wtedy sam oceń.

p.s.
cały czas mnie zastanawia dlaczego gpuz ci pokazuje taką niską
częstotliwość gpu :/
jest tam jakiś "speedstep" dla grafiki czy co ?

--
Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki
(wytnij _sp) psychotrop_sp@op.pl