Re: X-fi Extreme Audio\problem mic

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 19:50:14 MET

Użytkownik "Aju" <aju@master.pl> napisał w wiadomości
news:frr8o1$ib7$1@ns.master.pl...
> Witam,
> kupiłem karte dźwiękową Creative X-Fi Extreme Audio i nie moge odpalić
> mikrofonu.Wygooglałem tylko tylko że tzreba coś ustawić ale nie moge do
> tego dojść.Pożyczyłem inny i też nie działa.
>
> Ma ktoś jakiś pomysł ?

Moze to zabrzmi dziwne ale sprobuj go lekko wysunac z gniazda -tak na ok
1.5-2mm
mialem sblive 24bit i tam mikrofon dzialal tylko jak nie byl do konca
wsuniety -sprawdzalem na kilku roznych mikrofonach i bylo tak samo , moze to
jakas delikatna sugestia
creative aby stosowac ich akcesoria:) W ogole to pomysl creative aby gniazdo
mikrofonowe bylo wielofunkcyjnym (mozna tam podlaczyc jakies akcesoria w
rodzaju
wyjscia optycznego jest wg mnie do niczego -lepiej by zwiekszyli plytke o 2
cm2 i dolozyli jeszcze jedno gniazdo.
Ja sprzedalem zloma i kupilem za 50 zl zwykla audigy SB0090 i wreszcie
mikrofon dziala bez kombinowania.

pzdr