Poszukiwana fraza w pliku

Autor: And <spam2004WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 18:26:56 MET

Hej.

Jest gra anglojęzyczna (tylko 1 wersja językowa).
Akuratnie wziąłem się za tłumaczenie na PL, mam też ściągnietą z sieci wersję
niemiecką (dla porównania).

Niestety jak szukam pewnej frazy w katalogu zawierającym przetłumaczone pliki
niemieckie (szukam komndą w xp "wyszukaj" jak fraza") - nie mogę nic znaleść!

A ta fraza MUSI byc w tych plikach, bo je przecież sam ściągnąłem i dodałem!
Pliki ukrytę są widoczne.

Dla mnie jest to dziwne - skoro nazwa po niemiecku się pojawia w grze, musi
być zaszyta w tych plikach, tymczasem szukając ich nie mogę znaleźć!
Pliki to tylko pliki typu scr lub xml - otwarte w notebooku pokazują wszystkie
inne teksty...

Nie rozumiem... help!

And