Re: Da si?????????????????????????????

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 12:12:50 MET

Dnia 2008-03-19 11:21, Użytkownik Radosław Sokół napisał:

> Nie, gdyż nie jestem prawnikiem i nie mam ani ochoty, ani
> kwalifikacji, by analizować umowę licencyjną.
>
> Ale z tego, co mi wiadomo, aby użycie BOXa było legalne na
> drugim komputerze, na tym pierwszym musi być on całkowicie
> *odinstalowany*, a na drugim -- *zainstalowany* od zera.
> O ile odłączenie dysku można teoretycznie nazwać "deinsta-
> lacją", to przyłączenie dysku z gotowym systemem do innej
> maszyny ewidentnie nie jest "instalacją".

Skoro wyjęcie dysku z systemem uznajesz za odinstalowanie
to nie rozumiem powodu dla którego włożenie takiego dysku
z systemem nie może być równoznaczne z instalacją.

Biorąc tez pod uwagę że obaj nie jesteśmy prawnikami
proponuje uznać za wiążącą idee a nie literę prawa.
Czyli używanie danego systemu w danym momencie tylko
na jednym komputerze, bez wnikania w zawiłości umowy
licencyjnej która jak wiadomo najczęściej i tak nie jest
zgodna z naszym ustawodawstwem a amerykańskie czy inne
nie jest dla nas wiążące.

Pozdrawiam