Re: 22" z tunerem TV - opinie

Autor: Sławek Owoc <slawek.owoc_at_gmail.usunto.com>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 11:50:16 MET

Użytkownik ""Paweł B."" <botul1979@op.pl> napisał w wiadomości
news:frmnp7$fuj$1@news.onet.pl...

> Hmmm, ja mam model MW - różni się chyba tym, żę tuner jest analogowy.

Tuner cyfrowy raczej mi sie nie przyda i tak mam kablowke a oni cyfrowoa
nadaja w innym standardzie

> Jak dla mnie to bardzo dobra pozycja - jakość wykonania wysoka, design
> przypadł mi do gustu, no i bardzo bogaty zestaw złącz. Od zwykłego d-sub,
> przed DVI, Euro, po HDMI. Pilot elegancki, jest funkcja PIP, czyli gdy
> masz obraz z komputera możesz mieć TV w okienku.
> Podświetlenie matrycy równomierne, jakość obrazu dobra, a wyglądem
> przebija LG i resztę.

Czy PIP dziala z dowolnego wejscia i czy mozna dowolnie zmieniac rozmiar
okna? Czy tekst w oknie koment czy konsoli linuxa jest czytelny?
Jak wyglada obsluga tego monitora pod katem np wyboru wejscia/wl pipa _bez_
uzywania pilota?
Czy jest jakis program komputerowy sterujacy tym monitorem ?

Ciekawe jest to ze SM225MD nie ma na polskiej stronie samsunga ...

Pozdrawiam
Slawek