Re: Kolorowa drukarka

Autor: szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 08:44:29 MET

Użytkownik "Yakhub" <yakhub@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:1618638307.20080318222150@gazeta.pl...

> Ale ja potrzebuję coś kolorowego. I myślałem raczej o czymś większym.

po zajechaniu minolty 2300 i 2400 kupilismy oki c5900, nie jest tania, ale
calkiem niezla

a co do ricoha, tez posiadamy tylko 2035, aktualnie ma 500 000 na liczniku i
daje rade, ale moze po prostu zinwestujcie w nowego ricoha kolorowego, przy
podpisaniu z nimi umowy serwisowej, nie przejmujecie sie niczym, wydruki tanie i
serwis w 24 godziny, co prawda wydatek na poczatek dosc sporawy, ale pozniej
swiety spokoj