Re: karty sieciowe 10/100/1000

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 04:21:58 MET

Użytkownik "PAndy" <pandrw_cutthis_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:frkcti$9pu$1@news.onet.pl...

> "Mikaichi" <mikaichi@vp.pl> wrote in message

> Intel od dawna robi jedne z najlepszych jesli nie najlepsze kontrolery
> sieciowe...

Ale to bardziej dla zaawansowanych userów potrzebne (AFAIR nawet nie chodzi
tyle o sam hardware, a o bardzo dobre oprogramowanie do sieciówek Intela).
Dużej większości pozostałych (domowych) userów wystarczy najtańsza Gbitówka
na Realteku (tak, wiem, ma większe obciążenie CPU - to jest własnie
odpowiedź na częste ostatnio pytanie "po co mi drugi, trzeci czy czwarty
rdzeń w procesorze ?")