Re: Karta grafiki a zasilacz

Autor: profi <profi_at_host.com>
Data: Tue 18 Mar 2008 - 20:03:45 MET

news:froeat$pmd$3@polsl.pl...

> Włącz MIME, bo wysyłasz śmieci.
> http://www.grush.one.pl/mime/

> Ale karta nie musi spełniać tych norm. Poza tym możesz mieć
> po drodze na złączach dalsze spadki. No i kluczowe pytanie:
> czy jest to mierzone płytą, czy miernikiem, i w którym miej-
> scu jest wykonywany pomiar?

Mierzone miernikiem oczywiście. Zmierzyłem już chyba wszystkie zasialania
typu 3V, 5V, 12V

> Krótko mówiąc, karta faworyzuje zasilacze słabiej regulujące
> napięcie przy niewielkim obciążeniu.

Zastanawia mnie jeden bardzo ważny fakt. Czy żadna karta G8500 nie będzie
wspópracować z tym zasilaczem
czy może wymiana na inny egzemplarz rozwiąże problem?
Czy może Tagan produkuje beznadziejne zasilacze i zwrócić zasilacz?