podlaczenie kamerki z laptopa do portu usb

Autor: tg <a_at_a2154.a>
Data: Tue 18 Mar 2008 - 16:48:27 MET

wpadla mi jakis czas temu w rece plytka z kamerki montowanej
w laptopach (ta konkretna jest z hp pavilion dv6000
a dokladnie to z dv6021ea) jako ze obraz z niej jest nawet
nienajgorszy chcialem sobie ja podlaczyc do komputera

problem zaczyna sie w tym momencie - kamerka i kabelek
wygladaja jak na zdjeciu:

http://img156.imageshack.us/img156/4798/11379401nc2.jpg

z tylu nadrukowane jest to:
http://img228.imageshack.us/my.php?image=21475080it3.jpg

ma ktos pomysl jak to podlaczyc (znaczy o elektryczna
stone zagadnienia chodzi)

J1, J3, J4 i J5 para na zasilanie i para na sygnal, ale
pojawia sie kwestia co jest co...
jak zle polutuje to kamerke (a i port usb) pewnie szlag
trafi...

ktos sie orientuje?