Re: EFI nastepca BIOSu - jak to z tym jest?

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Tue 18 Mar 2008 - 09:52:23 MET

On Thu, 13 Mar 2008, Radosław Sokół wrote:

> EFI jest dalce bardziej skomplikowane, niż BIOS.

...i z implementacji które widziałem uboższe niż inne OS-loadery.
  Przyznaję iż nie czytałem specyfikacji (EFI), ale najwyraźniej nie
ma wbudowanego "gotowca" pozwalającego choćby tylko wykonać
reboot (bez zmiany menu startowego).
  Znaczy normalny reboot, do startu z tego samego dysku z którego
rebootuje się system (a nie tego, który jest wymieniony na
defalutowej pozycji menu).

pzdr, Gotfryd